۶ پاسخ

من ک بازو میزنم
ازاول بارداری

بازو من همشو زدم

برای چیه؟

انوکساپارین؟ بهترین جا روی شکم با فاصله ی ۵ تا ۷ سانت از نافه
من از اول بارداری همونجا میزنم

بازو دور ناف رون عضلانی منظورش باسنه😂😂😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

بازو رون

سوال های مرتبط