وا طفلکو چرا این مدلی بستیم یه پستونکم انداختین دهنش دستشم که بستس قلبش گرفت طفلک
آخی دلم ریش شد گناه داره کافر
الهی بگررررردم
بیچاره رو دستاش بستی پاهاش بستی،پستونک چپوندی،اون روسریشم اونجوری انداختی بیاد جلو چشاش دیگه ،من سکته زدم رفته
بازززززز کن اونارو ،دلم ترکید
الهی بگردم چشاشووو
قطره میدی خوبه دیگه ای کارا چیه
یانی او خلکه وا دلن بو لاقت بستوه منیش هر اوا ملوتکه دکم یانی نابه لاقی بستم🤣🤣
زندانیگرفتیمگه
پاهاشو چرا بستید این بستن پاهاش باعث میشه از لگن در بیاد ها پاهاش
من فقط پاهاش رو میبستم ک تکون نده دردش بیاد دستاش روباز کن دیگه
بااستامینوفن خواب نمیره؟
بیچاره بچه این چه کاریه آخه
عزیزم آخه چرا بستیش ؟
گناه داره بچه
واکسن زدی پاراکید بده بابا دیگه درد نخواهد داشت طفلی رو غلاف کردی
ای خدا طفلیا 😢😢
چرا اینجوری بستیش دلم کباب شد گناه داره من سه تا بچه دارم موقع خواب فقطاروم دستاشو میبستم
چرا پاهاش بستی😐
گناه داره خدا خوشش نمیاد این چه کاریه با طفل معصوم میکنید
خوب شماروهم یکی اینطوری ببند چون نمیتونه ازخودش دفاع کنه شماهرکار کنید
گناه داره بچه تو رو خدا نکنین 😂😂😂😂
عزیزم چرا بستیش اخه گناه داره 😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.