قندش خیلی زیاده باید از دکتر بپرسی
پسر منم دوس نداره شیره رو با آب قاطی میکنم میزنیم تو شیشه شیر دوتا تکه یخ میندازم داخللش چون یخ صدا میده خوشش میاد میخوره
خب مکمل بهش بده عدسی بده لوبیا بده اینا اهن داره
من مث شربت درست میکنم
میخوره
قندش خیلی زیاده . چرا کوالی فول و آهن بهش نمیدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.