حس کشیدن بخیه چطوریه؟

۵ پاسخ

اصلا نمیفهمی

اصلا متوجه نمیشی

اصلا نمیفهمی هیچ دردی نداره

همون احساس زدن سوزن امپول انگار یه نخ کوچولو رو بدنت میکشن خیلی خوبه هیچ دردی نداره

اصلا نمیفهمی البته بستگی ب نوع بخیت داره ک چجوری زده باشه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان پناه هانا هنا مامان پناه هانا هنا ۶ ماهگی
مامان Lena💕 مامان Lena💕 ۹ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۱ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱۴ ماهگی
مامان پریا مامان پریا ۱۴ ماهگی
مامان حمیدرضا مامان حمیدرضا ۱۴ ماهگی