اره ایقد نیاز دارم بشینم یه دل سیر گریه کنم والا با بچه داری ادم وقت نمیکنه گریه هم کنه
همدردیم 😔😔
من پناه میارم ب سیگار امشب باشوهرمم دعوا کردم بدجور سردرد شدم خیلی احساس کمبود محبت دارم خیلی
منم الان داشتم گریه میکردم با شوهرم دعوام شد
😥😥همه درگیریم خدا کمک کنه. از هر طرف فشار وارد میشه به ادم
منم😭
من تا یه ماه حالم بد بود
همه همینیم من زایمان قبلیم یادم میاد به حدی افسرده بودم غذا که هیچی آبم درست از گلوم پایین نمی رفت بچم شیرخشکی شد کلا دلم میخاست از بچه فاصله داشته باشم
اره احساس خفگی دارم نمیدونم چیکارکنم خوب بشم دارم از درون میترکم😭
وای من میترسم خدایا یعنی ادم افسردگی میگیره. من ذوق دارم زودتر بدینا بیاد باهاش سرگرم شم
اره هفته ای یبار
گریه نکردمم بعد زایمان
منم هستم 😭
من همین الان دارم گریه میکنم😭خیلی خستم خیلی خیلی خیلی زیاد
حالم اصلا خوب نیست
اره😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.