۹ پاسخ

من واسه پسرم بارداربودم 11بود کلی قرص خوردم موقع زایمان شد ۶خداروشکر اتفاقی هم نیفتاد
برای بارداری الآنم هم 20بود از ماه اول دارم قرص میخورم روزی ۴تا قرص 100تازه شده ۴

بایدبری دکتربرات قرص بنویسه تیروئیدت کنترول شه خطرناکه

خیلی زیاده باید زیر ۲ اینا باشع

دارو نمیخوری؟

بهتره بادکترمشورت کنی اما یک روزش هم ک دارومشرف نکنی روی مغزجنین تاثیرداره

رو وزن بچه تاثیر میذاره حتما دکتر غدد برو ی قرص بهت میده ناشتا باید بخوری مرتب بخوری سر وقت بخوری زود خوب میشی ولی اگ بخوای سهل انگاری کنی تیروئیدت دائمی میشه

نه عزیزم نگران نباش ولی باید دارو استفاده کنی ک کنترل بشه . جنین سه ماه اول کلا از تیروئید مادر استفاده میکنه و بعد از اون بدن خودش هم تولید می‌کنه . تو سه ماه اول خیلی مهم تره .البته نه اینکه الان هم مهم نباشه . بعد اینکه اونقدری عددش بالا و نگران کننده نیست فقط باید دارو استفاده کنی ک کنترل بشه

فک نکنم مشکلی باشه منم اوال بارداری از دادم نداشتم ۲۷هفته آز دادم داشتم دیگه دارم قرص میخورم

26 هفته تا الان نرفتی پیش دکتر؟؟
قرص نمیخوری؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهراد و 🩷 مامان مهراد و 🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هیرا مامان هیرا روزهای ابتدایی تولد