کلا جپشونده و دم کرده مضرره مخصوصا اویشن خیلی بده نخوریا
کلا دمنوش ممنوعه عزیزم
اره باعث انقباض میشه انقباض هم باعث زایمان زود رس میشه هم خیلی اذیت میکنه
حالا با یکدفعه خوردن اتفاقی نمیوفته نگران نباش
من سرما خورده بودم دوسه بار خوردم اما خیلییی رقیق .ولی میگن خوب نیست
ن عزیزم اصلا خوب نیست سعی کن نخوری
والا من یسره تو چایی میریختم موقعی ک مریض بودم ۵ ماهم بود فک کنم تا ۱۵ روز استفاده میکردم ،خداروشکر برام مشکلی نداشت
اره ،خواهرزادم البته ماههای اول نمیدونست خورده بود گفتن ناقصه،چون باعث میشه استخان اصلی رشد نکنه،مجوز سقط دادن
آره عزیزم خوب نیست دمنوش به خوبه
ازه بابا من پودرشم تو غذا با استرس میریزم
کلا جوشونده و دمنوش خوب نیست
ارع فکر کنم خوب نیست
بله اصلا نخوری ن اوشین ن بابونه
من خودم ۱ بار داخل کوفته اشتباهی ریختم خوردم حالا نمیدونم ولی میگن مضره در کل عزیزم نخوری بهتره
بستگی به نظر دکترت داره.
دکتر من میگفت حتی عرق نعنا هم حق نداری بخوری
آویشن گرمیه بهتره مصرف نشه اگه هم مصرف بشه مثلا در حد پودر تو دوغ اینا اوکیه ولی دک کرده خیلی غلیظ میشه
بله عزیزم خیلی
ن من چند بار خوردم برا چی میخوای بخوری و
ارههه
معلومه که خوب نی
بلی بهتره ک کلا داروهای عطاری نخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.