من سلفری رو شیراز پیوند قبل عید انجام دادم۷۸۰۰ هنو جوابش نیومده
چه خبره ۱۳🥲
انومالی قبل عید ۱۷۰۰ دیروز گرفتم ۳۴۰۰
خیرنبینن...سونو هام دو برابر شدن
منم الان سونواومدم انومالی ۲هفته قبل عید۱۷۰۰گفت الان ۳۲۰۰پرداخت کردم
عزیزم ازمایش سلفری چی همه باید انجام بدن میشه توضیح بدین
کدوم ازمایشگاه انجام دادین؟ نسل سالم تا دیرو 10300بود
سلام عزیزم مشکلی بود یا به دلخواه خودتون انجام دادین؟
چه خبررره
من دو روز پیش ۹ ت پرداخت کردم بعد گفت قیمت قطعی نیست شاید باز گفتیم پرداخت کنید🫠🙄
من قبل عید آنومالی پرسیدم گف ۵۸۰۰ الان که مخام برم میگه ۸م
منم تهران انجام دادم قبل عید دنا ۸۸۰۰ الان من انجام دادم ۱۳
اون دیگه چیه همه باید انجام بدن؟😐
تعرفه ها ۵۰درصد گرون کردن،الهی خدا لعنتشون کنه
تعرفه جدید پژشکی سرسام اوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.