۱ پاسخ

من به روش بخیه عمل شد پسرم.خوب بود .بستگی به مهارت فرد انجام دهنده داره .

سوال های مرتبط

مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۹ ماهگی
مامان 🥹آرن مامان 🥹آرن ۴ ماهگی