منم حتی ۲۸۰۰تومنی دادم اینافک میکنن ناسرگنج نشستیم اگ پولی داشتیم ک تیروئیدنمیگرفتیم حداقل ی مریضی باکلاس ترمیگرفتیم😂
من دو سه روز پیش فقط تیروئید دادم ۲۰۰ و خورده ای بود
من با بیمه 0
من دیروز فقط تیروئید بود دادم آزاد حساب کرد دویست و خورده ای شد
تیرویید تنها این قیمت نیست
زنگ بزن جای دیگه هم بپرش
من دو روز قبل عید آزمایش تیرویید و آزمایش تکمیلی داشتم ۳ تا آزمایش بود شد ۸۰۰
بعد عید همه چی گرون شده
هر آزمایشگاهی بلند شده برا خودش یه قیمت میده جاهای دیگم بپرس ،
اره تیروئید همینقدره خوبم گفته ،من پارسال دادم یکو سیصد
دیروز آزمایش قند دو مرحله ای و کشت ادرار دادم ، با بیمه تامین اجتماعی شد یک میلیون و هفتصد😐
هزینه جدید اینه 😑
من بدون بیمه فقط تیروئید دیروز دادم ۳۵۰
مملکت هرکی هرکی شده
من آزمایش تیروئید دادم ۳۰۰
من گرفتم با بیمه ۴۰۰
شاید فقط تیروئید نیست
نه بابا چه خبره.
بگو یه tsh چک بشه
چرا انقد زیاد😳
من چند روز پیش دادم ۵۰۰وخوردهای قبل عید میدادم ۶۰۰و خورده بود
صبح آزمایشگاه بودم تیرویید و چندتا تست دیگه ازم گرفتن شد490
نه بابا چه خبره من قبل عید ۲۸۰ دادم ازاد
۲۳۰دادموالا
شاید نرخ جدیده
من فقط تیروئید و ۵۰۰میدم
فقط تیروئیده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.