سلام خانما زیر رونم این زده چیه بنظرتون بکنم میسوزه

تصویر
۷ پاسخ

منم روی رونم زده بود، درد هم می کرد. با پد الکلی چند بار تمیزش کردم خشک شد.

یکم تتراسایکلین بزنین حله

جوش چیزی نیس

انگار جوش تازه میخواد دربیاد

برو دکتر احتمالا جوش عفونیه

احتمالن یه چی نیشت زده دیشب یکم الکل بزار روش

یکم😂

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ویکم بارداری