۸ پاسخ

منو ژل داده با اسپری و کلی پماد برای عفونت این چیزا

اسپری نقره بزن

زایمانت چطور بود عزیزم

آناناس بخور

چرک خشکن دکتر بهت داده بخور و با آب
نمک شستشو بده من سر زایمان اولم عفونت کرد بخیه هام آب نمک امتحان کردم عالی بود واسم

من ۳ روز اول رو با بتادین و اب سرم شستم بعدش شامپو بچه تا ی ۱۰ روزی بعدش دیگ تا ۲۰ رو اب سرم و این ما بین هم حتما سشوار خشک کن . دامن بپوش بدون لباس زیر تا هوا بره خشک بشه . پماد ترمیم کننده هم بخیر بعد ک افتادن برای جای بخیه ات و اصلا هم زور نزن . زیاد نشین . زیاد راه نرو مراقب باش ی ۲۰ روزی تا خدایی نکرده باز نشه

باید با شامپو بچه بشوری باسشوار خشک کنی و چرک خشک کن خوری

شستشوبده‌ تاجذب‌ بشه‌

سوال های مرتبط