خانما برای بخیه زایمان طبیعی بایدچه رسیدگی کنیم

۶ پاسخ

با دستمال ضربه ای خشک کن.دکتر گفت با سشوار خشک کن ولی حوصله نداشتم. کپسول اناهیل و اسپری نیوشا و چرک خشک کن.نوارم زود زود عوض کن

شستشو بده و پد تو زود به زود عوض کن با دستمال کاغذی خشک کن قرص آناهیل بخور که زود جوش بخوره

بعد هر سرویس خودتو با سشوار خشک کن
بعد اسپری نیواشا بزن
تو آفتابه چند قطره بتادین بریز مثل چایی کمرنگ بشه با اون خودتو بشور
یا روزی ی بار داخل تشت بیتادین بریز مثل چایی کمرنگ شد داخلش ۲0دقیقه بشین
داروهایی که دکتر داده سر ساعت مصرف کن
روی بالشت دوناتی بشین
بعدشم استراحت استراحت استراحت👌

دکتر به من گفت قرص آناهیل بخور واسه بخیه خیلی خوبه عصاره آناناس داره واسه ترمیم بخیه میگن عالیه

سشوار و بعد ده روز حتما عسل طبیعی بزن زود زود خوب میشی

سشوار بعد هر بار دستشوویی

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل مامان قندعسل روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین 💙 مامان حسین 💙 روزهای ابتدایی تولد