خانوما ی سوال..اگه شیر بدم ب بچه نمیتونم لیزر برم؟؟

۷ پاسخ

ای بابا چرا هر چی دردسر واس ماخانوماستتتتتتتتتت ی لیزرم باید گذاش بعد ۲ سال اخه

میتونی بری ولی جواب نمیگیری بی فایدس هرمون هات تنظیم نیستن چون شیر میدی

من برای شارژ میخواستم برم بهم گفت یک سال و نیم بعد از زایمان ولی اگه شیر نمی‌دم چند ماه بعد از زایمان میتونم برم

واااااي من گفتم تا زايمان كردم برم ليزرمو شارژ كنم😤حالا ميگين بخاطر هرمون شير دهي جواب نميده😫خيلي موها بدنم سفت شدن دردم ميگيره

میگن باید بزاری بعد شیردهی

میتونی بری ولی بخاطر هورمون شیردهی لیزر زیاد جواب نمیده

فکر نکنم ربطی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان دلی‌خانم🍼 مامان دلی‌خانم🍼 روزهای ابتدایی تولد