۴ پاسخ

ما نمی خواستیم ، سوتی دادیم خدا چون می‌خواست از سوتیمون استقبال کرد

ناخاسته بودن چی بگیم با کاندوم چی بگم اخه خدا خیلی میخاسته

من.....بچه ناخواسته خدا خواسته دارم😅

به نظرم ناخواسته‌ای وجود نداره حتما یه سهل انگاری شده

سوال های مرتبط