۴ پاسخ

دکتر که بردین نگفت شیرخشکش رو بیشتر کنید؟ معمولا تا وزن روی نمودار نباشه میگن مکمل شیر مادر، شیرخشک هم بخوره ولی اگه خودتون هم ظریفید احتمالا ژنتیکی هم هست.

عزیزم وزن تولدش چندبوده؟تاماهگیadنمیدونم ولی وزن وقدودورسراینابیشترژنتیکه

عزیزم پسر من هفت ماهش هست ۶۸۰۰هست .دکتر بردم گفت خیلی خوب نیست بدم نیست بهداشت تو دل ادمو خالی میکنه ،

اره مولتی بچه تپل میکنه من از دوماهگی دادم

سوال های مرتبط