۳ پاسخ

رفلاکس داره؟

من نبردمش ولی حس میکنم اصلا اضافه نکرده..از ارد برنج شروع کن کم کم پوره سبزیجات و سیب اینا بده

از فرنی با آرد برنج بعد یواش یواش از نصف بادوم بهش اضاف کن بعد باز سیب بهش اضافه کن

سوال های مرتبط