فشارتو چک کن
من اوایل بارداری تهوع نداشتم الان ولی دارم نه در حدی ک بالا بیارم اما خب تهوع دارم شدیدد
تا آخر بارداری طبیعیه منم خیلی دیدم تا ماه آخر داشتن
من خیلی دیدم تو هفته بالاتر تهوع و استفراغ برگشته عزیزم …طبیعیه بنظرم با دکترتون بازم مشورت کنید
نه طبیعی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.