۸ پاسخ

ن نکنی بهتره

من کنار غذا میدم مثل کوکو یا برنج

اره من غذاشو نخوره قاطی غذاش میکنم بخاطر ماست میخوره

اره جدا میدم

با برنج بهش ماست میدم دوست داره

الرژی داره😔

جدا میدم

اصلا دوست نداره 😬😬

سوال های مرتبط

مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 ۱ سالگی
مامان نورا🧜‍♀️ مامان نورا🧜‍♀️ ۱۲ ماهگی