۳ پاسخ

من 35هفته زاییدم حدود چهارپنح روز دخترم دستگاه بود بعد ترخیص شدیم

شاید دستگاهم‌نره اصلا نگران نباش بچه ب مشکل نمخوره نهایتا چند روز دستگاه

بستگی ب خود بچه داره بعضیا ۳۶ هفته دستگاه نمیرن بعضیا ۴۰ هفته میرن دستگاه

سوال های مرتبط