۴ پاسخ

خیلیم قشنگ کشیدی😍

بیکاری ام آرزوست🤣

خوش بحالت با وجود بچه بیکاری خواهر

بیا ظرفای منو بشور
تازه چای هم دم میکنم ،کلی هم گپ می‌زنیم
ناهار هم بمون پیشم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۴ ماهگی