۵ پاسخ

اپتامیل ساده بهش بده خیلی سبک و خوبه من از بدو تولد دارم بهش همینو میدم تاحالا یبوست نگرفته روزی دوسه بار پی پی میکنه

آپتامیل و ببلاک وهم امتحان کن

اپتامیل پرونوترا عالی اگه گیر بیاد
من وقتی یبوست داره آویشن با یه کوچلو نبات دم می کنم ۶۰ تا میدم خواستی بدی ۳۰ تا بده

کلا نان شیرخشک سنگینی عه دخترمنم با نان یبوست کرد دکترش عوض کرد ببلاک کامفورت داد بازم برطرف نشد دوباره عوض کردیم سیمیلاک کامفورت بهش ساخت الان هر روز‌پی پی میکنه درکل شیرهای کامفورت فکرکنم هضم و دفعشون راحته

آپتامیل بده

سوال های مرتبط

مامان ائلوین🩵 مامان ائلوین🩵 ۱۳ ماهگی