مامانا💙کالسکه عصایی یا عادی؟؟

۴ پاسخ

من عصایی نمیپسندم احساس میکنم میشکنه عادی بیشتر میپسندم

عصایی رو به مادر نمیشه من عادی رو بیشتر ترجیح میدم

اگ ماشبن دارید و اهل سفر قطعا عصایی
عادی بیشتر برای نوزادی وگرنه عصایی بنظرم از هر لحاظی عالیه

عادی بهتره

سوال های مرتبط

مامان سید علی و نینی مامان سید علی و نینی هفته سی‌ودوم بارداری