۵ پاسخ

من هشت ماه پیش بیبی استار گرفتم 5تومن مسافرتی و خوبه
مدل جدیدداده دسته رو به مادر
اگه دسته دوطرفی تونستی بگیری بهتره

دلیجان خوبه
بعداگه خواستم بخرم نگاه دخترم به طرف خودم باشه یاروبه رد؟

من الا داخل دیجی کالا نگاه کردم قیمت مناسب بود مدل دلیجان نگاه کن تو هم

من دلیجان پیشنهاد میکنم

یکم مبلغت کمه حتی مدل خوب دلیجان هم قیمتش بالاتر از اینه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🤍✨ مامان جوجه🐣🤍✨ ۷ ماهگی