۱۶ پاسخ

سایز الانش

من یکم سایز بزرگ میگیرم چون فیت تن دوس ندارم ولی دیگ خیلی بزرگم نمیگیرم ک تو تنش زاااار بزنه

تا سال دیگه کهنه میشه اندازه همین امسالش

لباس خونگی سایز الانش .لباس بیرون اگه خیلی پولش داده باشم و جنس خوبی داشته باشه بزرگ میگیرم

سایز الان ولی چون گشاد مد هست تا یکسال اندازه ش میشه.. هودی شلوار الان براش گرفتم تا سال دگ اندازه ش

من بزرگتر میگیرم ک راحت باشه هدفم برا سال بعد نیست

سایز الانش

لباس زمستونی میشه یکم بزرگتر گرفت که یکسال دیگه هم استفاده کنه .

سایز الانش میخرم

خب ببین هر فصلی از سال ی لباس مخصوص خودشو داره مثلن لباس پاییز رو جوری میگیرم ک سه ماهو بتونه بپوشم یا مثلن زمستون هم همینطوری

من به دخترم لش و گشاد میپوشونم برای راحتی نه دلیل دیگه. دوست دارم ازاد باشه با نمک ترم هست

سایز الانش

سایز الان

سایز الانش که توی تنش فیت باشه
خیلی بزرگتر قشنگ نیس توی تن بچه

منم سایز الانش‌میخرم

نه سایزش میگیرم راحت باشه

سوال های مرتبط