حتما ببر دکتر، چون ویروس اسهال استفراغ زیاد شده
ازدندونه، دندونش میخواد در بیاد.. مشکلی نداره
شیر خشک نان بگیر روی اون ال اف نوشته. ضد اسهاله اون کمی کمک میکنه کمتر اسهال بشه، پسرم آرتین هم اینطوری بود.
ببرش بیمارستان
ببردکتر ویروس گرفته
شربت لوپرامید
پودر کیدی لاکت از داروخانه بگیر بده
موز بده یا پودر ors بده با آب قاطی کن هر وقت آب خواست بده بخوره کته ماست هم میتونی بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.