۶ پاسخ

بعد شوهرم میره طبق بالا می‌خوابه من پاین بخاطر جنگ ها ک شیشه ها نریزه خب
سر اینم هر روز گریه میکنم ک چرا من از من دور می‌خوابه دیگه خلاصه خیلی حساس شدم نمیدونم باید چه کنم

من افسردگی بعد زایمان گرفتم چون با کوچکترین حرف گریه میکنم دیروز دخترم گلاب به رویت بالا آورده نشستم گریه کردم تا شب 🌙

منم همینطوری هستم ولی بازم اگه شوهرت خوبه خداروشکر کن شوهر من مثل وحشیا تا یه ذره گلایه کنم کتکه رو خوردم

منم کلا تو بارداریم خیلی حساس تر شدم
از همه چی زود میرنجم
واسه همه پیش میاد نگرانش نباش
ایشالله با زایمانت خوب میشی

چقدر دیر بهت تایم عمل داده
چن هفته میشی موقع زایمان؟

کدوم بیمارستانی عزیزم

سوال های مرتبط