مامانا کاکاعو‌ممنوعه؟نباید بخوریم؟

۱۱ پاسخ

بخور من که میخورم هرروز

من که یه عالمه خوردم

نه ممنوع نیست

وای من ی عالمه کاکائو خوردم نمیدونستم😳😳😳😳😳😳😳

من بعد از سه ماه اول اگه یدونه شکلات کاکائویی در ماه بخورم اونم اگه شدید هوس کنم البته این ماه زیاده روی کردم🥴

اخه دیدم بعضی مامانا نوشتن ممنوعه

من ک میخورم

به من گفت نخور بچه رو بیش فعال میکنه

من میخوام بخور کم بخور

در حد نرمال مصرف همه چی تو بارداری مجازه

من میخورم

سوال های مرتبط

مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان تیام و کچل خان مامان تیام و کچل خان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی