بخور من که میخورم هرروز
من که یه عالمه خوردم
نه ممنوع نیست
وای من ی عالمه کاکائو خوردم نمیدونستم😳😳😳😳😳😳😳
من بعد از سه ماه اول اگه یدونه شکلات کاکائویی در ماه بخورم اونم اگه شدید هوس کنم البته این ماه زیاده روی کردم🥴
اخه دیدم بعضی مامانا نوشتن ممنوعه
من ک میخورم
به من گفت نخور بچه رو بیش فعال میکنه
من میخوام بخور کم بخور
در حد نرمال مصرف همه چی تو بارداری مجازه
من میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.