عیدی عمش🙄🙄🙄
#فرزندپروری
#واکسن
#شیرخشک
#

تصویر
۲۲ پاسخ

خوبه قشنگه 😍 من دورم اما یدونه عمه هاش براش 400 پول زد بقیه هم قراره عیدی بفرستن

عمه ندارن بچه هام😁

خیلی قشنگه

ولی خیلی قشنگه

من چهارصد خریدم آبی اینو

شهر ما تقریبا بین ۴۰۰تا ۵۰۰پولشه

چه نازه😍

چه نااازههه

باز به عمه جوجه..‌ عمه دختر من ک اصلا ب خودش زحمت نداد... بااینکه شوهرم خیلییی هواشونو داره 😶🙁

خیلی قشنگه دستش درد نکنه خواهرشوهر منم هربار ی چیزای کوچیکی برای آیهان میخره وظیفه ای ندارن

چهه خوووشگلههه

خوشگله که

چ بامزه خوشگله

چ‌خوشگله دست گلش درد نکنه

دستش درد نکنه چ‌نازه

چه خوشگله

خوبه که. عمه بچه من هنوز نیومده برادر زاده اش رو ببینه چه برسه به عیدی

خیلی قشنگه عمه دختر من تا الان یک گلسرم بهش نداده چه برسه عیدی😂 حتی تولدشم دست خالی اومد

شهرما ۵۵۰ گفتن

خوشگله خوبه دیگه والا برا ما همینم ندادن یه زنگن نزدن حالا هر جا بشینه گله میکنه به من زنگ نمیزنن

چقد خوشگله 😍

خوبههه ک‌ قشنگع

سوال های مرتبط