زایمان راحت نیست ولی میتونی کارایی انجام داد که کمتر اذیت شد مثلا پیاده روی ورزش های لگنی پله نوردی رابطه بدون جلوگیری ماما همراه بگیری باهات ورزش کنه بین دردها توبیمارستان روندبازشدن رحم راحت تر میشه برات تااینکه بخوابی سخت تره اپیدورال هم توصیه میکنم۶-۷سانت شدی بگیر بهت تزریق کنن خیلی خوبه درد ازاون ب بعد رو حس نمیکنی
هیچ چیزی عزیزم راحت نیست
من فقط نفهمیدم موقعه زایمانمه موندم خونه فک کردم شکم درد ساده هست بازم سرما خورده پشتمو دادم ب بخاری بعدا دیدم نمیتونم تحمل کنم رفتم بیمارستان گفتم پهلو هام فک کنم سرمذ خوردن گفتن ن زایمان میکنی نگاه کردن دیدن ۸سانتم یکی رفتم زیر اب گرم دردام کم شد بعدا بردن برای زایمان
فقط پله پیاده روی رابطه جنسی داشته باش اسپرم بریز توش زایمانت راحت تره
دعا کن دختر منم بچرخع طبیعی زایمان کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.