۶ پاسخ

بنظرم به خود پدر و مادر بستگی داره وقتی دوست نداری بچه گوشی دست بگیره پس خودتونم نباید جلوش مدام دست به گوشی باشید

پسرمن ۳سالو ۴ماهشه اصلا گوشی ندادم بهش االانم هیج علاقه ای بهش نداره

دختر من 2سالشه اصلا دنبال گوشی نیست نمیدونم علاقه ای نداره

فیلم مورد علاقه اش رو بزن رو فلش بزار رو تلویزیون

بله... .عادت کرده.. هیچ راهکاری نیست جز اینکه ی سره باهاش بازی کنی یا ببری بیرون...

من همه رو پاک کردم حتی بازار و مایکت وگوگل هم حذف کردم
دیگه می‌دید هیچی نداره برنمیداشت
ولی الان که بازار مجبور شدم بریزم
باز بازی دانلود کرده
و دوباره برمیداره

سوال های مرتبط

مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۴ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ودوم بارداری