سلام.خانوما بچه رو از کی میشه کذاشت تو کالسکه

۲ پاسخ

ی سری کالاسکه ها مال ۶ ماهگی ب بعده ی سری هااز بدو تولد‌ اگه کالاسکت از بدو تولده میتونی وقتی جون‌ گرفت بچه استفاده کنی مثلا از دوماهگی

از دوماهگی خوبه ب حالت خوابیده.. وگر ن کمرش درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۹ ماهگی
مامان نیکراد جون👼 مامان نیکراد جون👼 ۱۴ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی