۹ پاسخ

میگفتم اگه شوهرم راننده شخصی شما نمیشد منم میرفتم خونش

بگو انشالله خودتون ماشین بخرین خودتون برین ما هم برسیم به خانواده خودم

همشون مثل همن من پاین خونشونم هر جا میرم باید بدون من هم نمگم یا دیدم نیستن میرم فضول اینقدر میخوام از این خونه برم راحت بشم از شرشون چی با مادرشوهر زندگی کنی خبر از همه چی داشته باشی توهم نگو کجا میری من تا جای که بتونم نمی‌زارم بفهمن اصلا رفتم بیرون

میگفتی اگه خونه برادرشوهرت نمی اومدم الان خونه خواهرم بودم 😐زنیکه

میگفتی اگ مثل آدم سر وقت می‌رفتیم اونم میدونس
هنوز تکلیف من با خودم معلوم نیس یکی دیگ رو‌ علاف خودم کنم حالا

من بودم اصلا نمیگفتم خواهرم رفته بیرون،میگفتم دیگه با شما اومدم عید دیدنی دیر شد برا خونه خواهر رفتن انشالله یک شب دیگه که با شما جایی نرفتم میرم خونه خواهرم مدت بیشتری میمونم خونش،الان برم خونش دیگه فایده نداره از سر شب میرم

همونجا باید جواب میدادی
آفرین چه قدر شما باهوشی
که آمار رفت پ آمد منو با خواهرم میگیری
هر چی هم باشه ما خواهریم

بی محلی بهترین راه
نه بهش بگو کجا میری نه بگو کی میاد خونت

میگفتی بع توچههههههه اصن
خونش نرو ولش کن زنیکه رو

سوال های مرتبط

مامان لنا🎀❤️ مامان لنا🎀❤️ ۲ سالگی
مامان خوشمزه هام 🍭🍯 مامان خوشمزه هام 🍭🍯 ۲ سالگی
مامان نیروانا مامان نیروانا ۵ سالگی
مامان دخترکم👧 مامان دخترکم👧 ۲ سالگی
مامان آرتین😻 مامان آرتین😻 ۲ سالگی
مامان امیرمهدی جانم مامان امیرمهدی جانم ۲ سالگی