من چون بچه ام iugr هستش میشه ۳۷ هفته و ۵ روز
من ۱۵ فروردین🥲🥹
اوایل اردیبهشت
نه ندارم خداروشکر چون سزارینم
من هیجدهم باید زایمان کنم
چند هفته میشین؟
من ۲۰ فروردین
خیلی استرس دارم
نشتی هم دارم و دل درد هم دارم 😂
فعلا تکمیله همه دردام
فردا🤗🥺
طبق انتی ۱۶ فروردین طبق پریود ۱۹ فروردین نمیدونم دیگه کی قراره دل بکنه😂
منم ۱۵ فروردین
سه خرداد زده سونو
من فعلا تصمیمم برای اینکه سزارین باشم یا طبیعی قطعی نشده و دکترم ۱۵ باید برم که بهم بگه ولی اگر سزارین باشم احتمالا ۲۴ اینا تاریخم هست اگر طبیعی که تا۴ اردیبهشت وقت دارم دیگه باید ببینم کی دردم میگیره
من خداروشکر اصلا استرس ندارم
بهم گفته ۱۷فروردین ولی ۱۵دقیق مشخص میشه
من ۲۶ ام سزارین دارم
۲۶اردیبهشت
بسلامتی عزیزم برای منم زده۱۷اردیبهشت
سلام چن هفته این؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.