۴ پاسخ

میبستم چسبش هی باز میشد سایز دو بستم اوکی بود واسش

دختر من با اینکه وزنی نداره یک رد مینداخت رو رونش دو می‌بندم

نه بعضی بچه ها پایین تنشون بزرگ تره باید متوجه بشی خودت دیگ رد چسب پوشک نیوفته رو بد نی نی

روی رون پاش رد میندازه

سوال های مرتبط

مامان حسین و امیرعلی🩵 مامان حسین و امیرعلی🩵 ۶ ماهگی