۱۰ پاسخ

من 2 کوچیک میزنم براش دو هفته‌اس

دختر من شیش و‌نیم کیلوعه دو میبندم
از ده روز دیگه سه شروع میکنم

شماره ۳

رو مای بیبی زده سایز ۳ از ۶ کیلو
اگه ۵ کیلوعه هنوز میتونی ۲ ببندی ولی به ۶ که رسید دیگه ۳ ببند

سایز 3

مولفیکس

شماره ۳ عزیزم البته ۲ هم میشه

سه مای‌بیبی ببند

پسرم ۴۸۰۰ هست سایز یک دیگه کوچیکه براش دو خریدم

دو بزرگ یا سه کوچک

سوال های مرتبط

مامان مهدی یارو دلیار مامان مهدی یارو دلیار ۱۲ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی