۵ پاسخ

اره دو ببند

اره بابا دو ببند
این عدد ها خیلی تفاوتی با هم ندارن، که بگی مثلا دو خیلی بزرگ بشه، نه تقریبا همون اندازه است یه خورده بزرگتر
همین که. کنار رون بچه رو رد میندازه یعنی کوچیک شده

من ۲ میبندم

آره دو ببند

دو ببند یک کوچیکه مرتب هم پماد بزن له نشه

سوال های مرتبط

مامان ماهان🩵 محیا🩷 مامان ماهان🩵 محیا🩷 ۱۵ ماهگی