دقیقا عین من🤕 تازه سه روز تصمیم گرفتم رژیم بگیرم بدتر شدم وزنمم بیشتر شد🤕😂
چرا انقدر نادی رو دعوا کردی؟! پرخوری عصبیه. بشین قششششنگ ته جعبه رو دربیار و دیگه نخرید. نوش جونت. با بدنت دوست باش 🫂 خیلی داره بهت خدمت میکنه توو این روزای پر دلهره💞
نزدیک پریودیت نیست؟
گلم پرخوری عصبی نیست؟بنظرم نخر ک جلو چشت نباشه و نخوری
چجوری مزه اش رو دوست نداری ولی می خوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.