۵ پاسخ

دقیقا عین من🤕 تازه سه روز تصمیم گرفتم رژیم بگیرم بدتر شدم وزنمم بیشتر شد🤕😂

چرا انقدر نادی رو دعوا کردی؟! پرخوری عصبیه. بشین قششششنگ ته جعبه رو‌ دربیار و دیگه نخرید. نوش جونت. با بدنت دوست باش 🫂 خیلی داره بهت خدمت میکنه توو این روزای پر دلهره💞

نزدیک پریودیت نیست؟

گلم پرخوری عصبی نیست؟بنظرم نخر ک جلو چشت نباشه و نخوری

چجوری مزه اش رو دوست نداری ولی می خوری

سوال های مرتبط