۱۳ پاسخ

من کلا در حد یه کرم و ریمل و رژ😁

من ارایشم کانسیلر_ پودر فیکس_خط چشم_ریمل_مداد چشم_تینت لب_سایه ابرو

شما پیش مهروصادقپور میرفتی راضی بودی؟

من اهل آرایش نیستم،باارایش آدم ححالش خیلی بهتر میشه،چکار کنم یه کم آرایش کنم،اصلا حس و حالش نیس

ریمل بل خوبه کرم پودر کوین رژ لب کیکو

من ی ضد افتاب کرمپودری میزنم روش پنکک
خط چشم و ریمل و تینت لب
اگه واسه مهمونی باشه کانتور و کانسیلر و پودرفیکس و رژگونه هم میزنم

خواهررر من مغازه لوازم ارایشی دارم اما وقتشو ندارم میکاپ کنم🥸😂

من کرم پودر، رژ، ریمیل، خط چشم میزنم فقط

ریمیل رژلب سفید کننده خط چشم رژگونه ژل ابرو کانسیلر

ریمل کانسیلر اگه صورتت جوش اینا داره کرم پودر با برق لب یا رژ لب و رژ گونه
مارک نمیدونم چه هزیینه یی مد نظرت هست ایرانی ‌ خارجی تو همه قیمتا هست از خود فروشنده بپرس بهت معرفی کنه
ریمل ک برای مژه کانسیلر برای زیر چشمه که سیاهی اینارو ببره کرم پودر و رژ گونه ایناام که مشخصه

بستگی به آرایشی داره که می‌کنی مثلا برای عروسیا باید کرمای گریم استفاده کنی برای روز مره کرمای با پوشش مناسب و سبک

کرمپودر مارک معمولی لورآل، ریمل مارک معمولی اسنس، کانسیلرن مارک معمولی یورن، رژ فلورمار رژگونه هم فلورمار خط لب هم هرچی بودسایه هم هست که برای روزمره استفاده نمیشه ولی مارک نوت خوبه

اگه بخوای ی میکاپ خوب داشته باشی
کانسیلر، کانتور،پودرفیکس،پرایمر،کرم پودر،رژگونه،ریمل،تینت،سایه چشم ،مداد مشکی
در حد معمول بخوای همه چیزای روزمره

سوال های مرتبط