۱۰ پاسخ

من ماجان میدم فق

وای من فک میکردم فقد تو شهر ماست ک مشکل نبود شیرخشک آپتامیل پرونوترا نیست بخدا بیشتر از یه هفته اس میگردیم پیدا نشد ک نشد
آخرش امروز یدونه آپتامیل ساده گرفتم

من گیگوز میدادم

نان بده همیشه هست

نه اپتامیل ساده بده فرق چندانی ندارن

من به دکترش گفتم گفت دیگه نیاز نیست شیر خشک بخوره . فقط پاستوریزه بده .
منم الان بیشتر ماجان پرچرب میدم .‌
اگه نبود مارک های دیگه پرچرب میدم

من روزی ۲ بار میدم شیر فقط وقت خوابش
اونم پاستوریزه میگیرم

شیر پاستوریزه نمیخوره؟

منم اپتامیل میدادم سخت پیدا می‌شد دیگه نان دادم
الان دیگه از شیر گرفتم

منم از اون میدادم ۹ ماهگیش دیدم سخت پیدا میشه نان دادم

سوال های مرتبط