به نظرمن هیچ دارویی اثر نداره حتی شیاف هرچه سریع تر عمل کنی برای خودتون بهتر و راحت میشین
هیچ دارویی خوب نیست سریعترعمل کن من یک ماه بعد سزا عمل کردم دکترم حامدگل محمدزاده عالی بود عملش نفهمیدم هیچی بعدعمل
من که قرصی نمیخورم چون اصلا اثر نداره،دو سال پیش همش باید سرم وصل میشدم تا دردش ساکت بشه، بعدش با داروهای هومیوپاتی اشنا شدم،مشاوره گرفتم و با اون داروها حداقل الان دیگه دردی ندارم خداروشکر،با اینکه باردار شدم و بعد زایمان هم مشکلی ندارم، سنگم هم ۱۷میلی هست
هیچ دارویی بهتر نمیکنه عمل باید کنی
دردت بگیره شیاف دیکلوفناک مصرف کن ولی لامصب دردش بده بنظرم نزار بمونه برو عمل من۱۰اسفند عمل کردم از شرش خلاص شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.