۱ پاسخ

بری پیش ماما خونگی بادکش کنی اگه تخمدانت مشکلی نداشته باشه همون ماه آزاد سازی داری و اینکه شربت گایا فنزین دو سه روز بخور که ترشحاتت شل بشه تخمک آزاد بشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق قصد بارداری