۲ پاسخ

من پهلوی راستم اینجور بود تقریبا ۱۰روز ،یه دقه میگرفت و ول میکرد مخصوصا وقتی دراز میکشیدم.یه بار با روغن نارگیل ماساژ دادم کمر و پهلو رو بعد کیسه آبگرم گذاشتم خداروشکر خوب شد

داره رحمت بزرگتر میشه نگران نباش

سوال های مرتبط