ار منم اینجور بود افتضاح بود
ماشالله چکارکردی چیز خاصی خوردی؟
من با شال میبستم سینمو کمتر اذیت میشدم
تند تند شربده بخوره خوب.ماشالله
من که دستمال میذاشتم
دستمال نخی یا حولهای که جذب بالا داره بزار راحت میشی
من هنوز هم میذارم چون شبا سینم پر میشه و میریزه
اولشه پد سینه استفاده کن از چند روز دیگه خوب میشه بچه شیر رو میخوره
عزیزم به مرور که بچه سینه رو بگیره کم و کمتر میشه و اندازه نیاز بچه ترشح میشه
منم هنوز دارم معمولا ماه های اول اینجوریه ماما میگفت
بعدش اوکی میشه و اندازه نیاز بچه ترشح میشه
پد سینه استفاده کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.