دوستان‌۱۳ هفته و ۴روز برا انتی دیره؟

۴ پاسخ

ن اما ب بعد دیگه نمیگیرن

ن اوکیه تا ۱۳هفته و۶ روز...
حالا خاستید ب دکتر سونو هم بگید

امروز حتما برو وگرنه دیگه دیر میشه

نه عزیزم منم ۱۳هفته ۵روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان هِویدار💙 مامان هِویدار💙 ۸ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم و تودلیم🩵 مامان پسرم و تودلیم🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۷ ماهگی
مامان یار مامان یار هفته پانزدهم بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری