دو روزه بچمو حس نمیکنم تو شکمم نگرانممممم😭😭

۶ پاسخ

تا ۲۸ طبیعیه نگران نباش

تا ۲۸نگران نباش من از ۲۰هفته تکون خورد ولی اونجوری ک بخا تکون بخوره نه ی روزضعیفع ی روز شیطون بلا هخخهه

طبیعیه

منم همینطور 🤣🫠فک کنم جاشون خوبه نگران نباش

نگران نباش منم اینجوری بودم رفتم انومالی خدارو شکر خوب بود🧿🧿

منم 🥲

سوال های مرتبط