۳ پاسخ

سندروم تونل کارپال دارین احتمالا منم همینجورم دکترم گفتم نمک رو کم کن
منیزیم و ب ۱ بخور

منم انگشتای دست راستم همینطوریه

سلام منم همینجوریم کلا دست راستم درد مبکنه و میگیره از درد نمیتونم تکون بخورم هیچکاریم نمیتونم بکنم بکم با روغن ماساژ میدم و‌تحمل میکنم

سوال های مرتبط