سلام برا سرما خوردگی چی بخورم میترسم چون باردارمم

۳ پاسخ

فقط عسل و ابلیمو منو خوب کرد

فقط عسل و ابلیمو منو خوب کرد

#دوره_بارداری 106

✅ درمان سرما خوردگی دوران بارداری

🟠 از اون جایی که بدن زن باردار حساسیت هایی پیدا میکنه برای درمان بیماری هاش هم باید به طور ویژه تر و سبک تری عمل بشه تا خدای نکرده به بچه آسیب نرسه.

خانم هایی که در دوران بارداری دچار سرماخوردگی یا آنفولانزا میشن از این درمان استفاده کنند:

🔹 صبح ناشتا یک قاشق غذاخوری عسل آویشن یا عسل استوخودوس رو با یه لیوان آب آشامیدنی سالم مخلوط کنید و به صورت مکیدنی بنوشید.

🔸 در زمان این بیماری استراحت کافی داشته باشید.

🔹 هر روز عصر آب شلغم بخارپز مخلوط با عسل طبیعی بخورید.

🔸 هر شب قبل از خواب یک لیوان آب سیب رسیده شیرین و طبیعی رو با عسل طبیعی مخلوط کنید و بخورید.

🟥 دقت داشته باشید که از غذاهای پرادویه و تند و نوشیدنی های سرد و یخ پرهیز کنید.

🔸 سعی کنید سر و گردن و کف پاهاتون رو با پارچه پنبه ای بپوشونید.

🟥 بعد از حمام در معرض باد سرد قرار نگیرید و خودتون رو حسابی گرم نگه دارید.

✅ شب ها ساعت 9 باید بخوابید. کسانی که شب ها تا دیروقت بیدار هستند سرماخوردگیشون خیلی طولانی میشه.

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها 😍😍🤲 مامان دوقلوها 😍😍🤲 ۱ ماهگی
مامان حسین مامان حسین قصد بارداری