باز الان میتونی بخوری ولی شیردهی اصلا
ولی در کل قهوه خوبه بعضی وقتا هم خیلی چاق نمیشی هم قندت بالا نمیره
من از ماه پنجم لته میخورم اولش هفتهای یه بار الانا دیگه هر روز چون نمیتونم بیدار بمونم حواسم به اون یکی بچه باشه ، یهو ظهر یا صبح از خواب بیهوش میشم اونم شیطون خیلی نگرانش میشم وقتی خوابم ببره تنها بمونه. بعد زایمان که میخوام شیرخودمو بدم باز باید ترکش کنم😭🫠 سخته اونم بعد زایمان که ادم نیاز به انرژی گرفتن واسه مراقب از دو تا بچه داره🥴
من لاته میخورم
یه روزی دلت واسه این روزایی که بچه تو شکمت تکون می خورد تنگ میشه
من که دوست نداشتم بارداریم تموم بشه فکر می کردم هیچ جا امن تر از رحمم برای بچم نیست
من از ماه چهارم به بعد انواع قهوه و نسکافه رو میخوردم عزیزم. الان تو شیردهی صبر ندارم ۳ ماه بشه بچم که بتونم نسکافه بخورم
ی شات کوچولو ایرادی نداره ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.