سیزده بدر کجا میرین؟

پوشک پوشگ

۲۳ پاسخ

خونه.

ما معلوم نیست شما خودتون کجا میخواین برین؟ من میگم شیراز یه باغی یا پارکی چیزی بریم به نظرتون کجا بهتره که بریم

خونه شهرمون امن نیست

ما که میخوایم بریم داراب خونه مامان بزرگم سیزده هم تو راه وایمیسیم

اگر هوا خوب باشه با خانواده خودم دشت و دمن

هیچ جا امن تر از خونه نیست میمونیم خونمون

فردا هوای شیراز چطوریه؟؟؟؟؟؟؟

خونه ، چون تبریز سرده پسرم هم یکم سرماخوردگی داره 🥲

جنگل امامزاده اسماعیل😂

باغ

من برای اولین بار میخوام باخانواده شوهر برم همیشه باخانواده خودم بودم بابام زنگ زدگفت چرا نیومدی گفتم امسال همینجا میمونم

معلوم نیست😁

خونه خاله حیاطشون درخت داره🤭🤭🤭🤭🤭

با خانواده شوهر میریم جنگل

والا ما ک اومدیم روستا پدرشوهرم اصن شهر امن نیست

ما میریم حیاط خونه اونجا کباب درست میکنیم

خونه😥

میرم خونه خواهرشوهرم باغ دارن

من یذره وسواسم یسریا در کنارشون هی سرفه و هی موف و تف اعصابم بهم می‌ریزه نمیتونم چیزی بخورم
حق دارم یا نه

طبق معمول فامیل شوهر

باغ پدرشوهرم

بنام خدا حیاط پدرشوهر

باغ فامیلامون

سوال های مرتبط

مامان 🍒𝓭𝓸𝓷𝔂𝓪🍒 مامان 🍒𝓭𝓸𝓷𝔂𝓪🍒 ۱ سالگی
مامان شیرین وتودلی🤰 مامان شیرین وتودلی🤰 هفته دهم بارداری
مامان یکتا مامان یکتا ۲ سالگی